Delen
PERSBERICHT | Rebranding HLB | HLB Amsterdam
Menu
Actueel

Persbericht: HLB onderstreept wereldwijde groei met rebranding

Gepubliceerd op

Advies- en accountantsorganisatie HLB International groeit snel en zet vol in op de ontwikkeling tot fullservice-partner voor ondernemingen. Om dat te onderstrepen, introduceert HLB International een nieuwe huisstijl en logo. Ook de vijf memberfirms van HLB Nederland – HLB Amsterdam, HLB Blömer, HLB Den Hartog, HLB Nannen en HLB Van Daal – voeren het logo vanaf heden.

Persbericht: HLB onderstreept wereldwijde groei met rebranding

Test test 


Als innovatieve organisatie timmert HLB International stevig aan de weg. Het netwerk van accountants, fiscalisten, juristen, HR-specialisten en bedrijfsadviseurs is actief in ruim 150 landen en telt inmiddels meer dan 700 aangesloten memberfirms. Het aantal landen en kantoren blijft bovendien toenemen. Zo traden eerder dit jaar accountantskantoren uit onder meer Canada, Italië, Costa Rica, Azerbedjan en Rwanda toe tot het HLB-netwerk. “HLB International verstevigt daarmee wereldwijd haar positie”, aldus  Corney Versteden, voorzitter van HLB International en tevens partner / fiscalist bij één van de HLB-kantoren in Nederland. “Met ons wijdvertakte netwerk en ruim 25.000 specialisten wereldwijd staan we sterk. Zo behoort HLB in Greater China tot de top-10-kantoren. In Nederland bedienen we een belangrijk deel van de markt met de vijf kantoren HLB Amsterdam (Amsterdam/Hilversum), HLB Blömer (Nieuwegein), HLB Den Hartog (Rotterdam / Den Haag), HLB Nannen (Groningen / Emmen) en HLB Van Daal (Brabant en Limburg). Samen hebben we zestien vestigingen, van Groningen tot Maastricht. Speerpunt in de samenwerking binnen HLB Nederland is het investeren in innovatieve oplossingen, zoals een slimme online dienstverlening. Onze kracht is dat we dicht bij onze klanten staan. Het is onze ambitie om hen als fullservice-partner terzijde te staan, zodat we ze helpen om doelen te bereiken en meer resultaat uit hun business te halen. ‘Together we make it happen’ is ons internationale motto wat deze ambitie onderstreept.” 

Vakkennis uitwisselen

“De samenwerking binnen het internationale netwerk is niet slechts een verhaal op papier”, zo licht Versteden toe. “Dagelijks weten onze specialisten elkaar over de hele wereld te vinden, om vraagstukken te toetsen of specifieke kennis in te winnen. Ook treffen we elkaar geregeld tijdens internationale conferenties, zoals begin juli in Frankfurt en aanstaande oktober in Singapore. Hier besteden we veel aandacht aan vaktechnische onderwerpen en aan het versterken van samenwerkingen.” Zoals Celeste Boucinhas, werkzaam bij HLB in Brazilië formuleert: “For us, it’s very strategic to be a part of an international network of firms, so we can challenge ourselves to have better international standards and deliver even more quality to our clients.”

50 jaar HLB International

Het nieuwe logo dat alle HLB-kantoren over de hele wereld nu introduceren, is een vertaalslag van de stappen die HLB International zet. Versteden: “HLB International bestaat komend jaar 50 jaar. Met het nieuwe, eigentijdse logo gaan we een nieuwe fase in. Het beeldmerk symboliseert ons ondernemerschap, onze vooruitstrevende visie, onze focus op innovatie en wereldwijde groei.” Het logo en de huisstijl wordt de komende maanden stapsgewijs doorgevoerd in en om alle kantoren. Ook wordt onder meer de website vernieuwd. 

Heeft u nog vragen?

Neem direct contact op met M. (Marieke) Penning de Vries, Manager Marketing en Communicatie bij HLB Witlox Van den Boomen in Schijndel.

Stuur een e-mail of bel +31 (0)73 547 49 47
M. (Marieke) Penning de Vries