Delen
De digitale ordner | HLB Nederland
Menu
Actueel

De digitale ordner

Gepubliceerd op

Slimmer declaraties en facturen verwerken?

HLB Blömer maakt voor het digitaal aanleveren en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen gebruik van Basecone.

De digitale ordner

De aangeleverde facturen worden automatisch (grotendeels) gescand en herkend door de slimme software van Basecone . Het is daarna eenvoudig om de facturen te boeken naar een gekoppeld boekhoudprogramma.

Door de facturen te verwerken via Basecone zijn ze in het boekhoudprogramma te allen tijde te raadplegen.

Basecone is eenvoudig te koppelen met boekhoudprogramma’s:

  • Twinfield
  • Exact Online
  • Visma
  • Unit 4 Multivers

Autorisatie

Het is daarnaast mogelijk om een autorisatieflow in te regelen via Basecone. Dit houdt in dat de facturen bij u worden aangeboden om te autoriseren. Dit kan eenvoudig vanuit de Basecone app of via de webapplicatie. Het kan zo worden ingeregeld dat door het goedkeuren van een factuur deze factuur in het boekhoudprogramma wordt vrijgegeven voor betaling.

Tip: Het is mogelijk om vanuit de Basecone app foto’s te maken van bonnetjes en facturen en deze via de app aan te leveren

Bespaar tijd!

Het voordeel van Basecone is dat door slimme software in een korte tijd veel facturen te verwerken zijn. De facturen worden direct gearchiveerd en kunnen op elk gewenst moment geraadpleegd worden vanuit het boekhoudprogramma. 

Interesse?

Wanneer u gebruik wilt maken kunt u de software aanschaffen via HLB Blömer en profiteert u van lage gebruikerskosten. Voor meer informatie neem contact met ons op.

Heeft u nog vragen?

Neem direct contact op met Jan Peter Kok AA, Senior Manager bij HLB Blömer in Nieuwegein.

Stuur een e-mail of bel +31 (0)30 605 85 11
Jan Peter Kok AA