Menu
Administratie
HLB Blömer Connected

Dé administratieve oplossing

HLB Blömer Connected

Overzicht creëren in administratieve processen, dat is waar HLB Blömer Connected voor is ontwikkelt. Het is dé oplossing voor efficiënter werken door middel van het digitaal vastleggen van de administratie en het koppelen van systemen. Bovendien kunnen autorisaties op de juiste manier gewaarborgd worden. 

Hieronder ziet u in één oogopslag wat HLB Blömer Connected voor u kan betekenen:


Werkwijze

1. Verkoopfacturen

Makkelijk en snel facturen versturen met behulp van WeFact inclusief uw logo, bedrijfsgegevens en correcte omschrijving op de factuur.

De facturen worden digitaal verzonden inclusief IDEAL betaalmogelijkheid.

2. Inkoopfacturen

Op een vast e-mailadres komen de facturen binnen, met behulp van de software van Basecone worden de facturen gescand en herkend. Wanneer een inkoopfactuur door Basecone herkent wordt kan deze direct geboekt worden.

3. Salarisadministratie

Eenvoudig online bijhouden van HR- en salarisadministratie met behulp van Loket.nl. Verlofregistratie bijhouden en het aanmaken van een digitaal personeelsdossier kan eenvoudig, snel en nog belangrijker; foutloos.

4. Online boekhouding

Verkoop- en inkoopfacturen komen samen in het boekhoudsysteem van Twinfield. De koppeling met Loket.nl en het automatisch inladen van bankafschriften zorgt er daarbij voor dat de omzet en actuele loonkosten zichtbaar worden.

5. Dashboard

Als kers op de taart heeft u als ondernemer met een op maat gemaakt dashboard in Visionplanner real-time zicht op hoe het met de onderneming gaat. Dit stelt u in staat om inzichten te krijgen en doelstellingen te bepalen.

Interesse in HLB Blömer Connected?

Benieuwd wat HLB Blömer Connected voor uw organisatie kan betekenen? Neem contact op!

Heeft u nog vragen?

Neem direct contact op met J.P. (Jan Peter) Kok AA, Senior Manager bij HLB Blömer in Nieuwegein.

Stuur een e-mail of bel +31 (0)30 605 85 11
J.P. (Jan Peter) Kok AA